Retail

Zo bouw je een succesvolle omnichannelstrategie

Gastblogger

Een omnichannel winkelbeleving is de nieuwe norm. Maar hoe realiseer je..

Read More >

Supermarkt à la carte: van retailer naar cateraar

Dave Veerman

Van vers belegde broodjes tot een complete driegangenmaaltijd. Steeds..

Read More >

Big data in retail: balanceren tussen gemak en vertrouwen

Dave Veerman

Klantkennis is voor retailers steeds minder een kwestie van..

Read More >

Goede voornemens voor het nieuwe jaar? Focus op klantbeleving!

Ilse Moret

Heb jij ook een lijstje met goede voornemens? Mijn goede voornemen is..

Read More >

Retail in 2017: dit zijn de belangrijkste trends

Dave Veerman

De retail heeft weer een roerig jaar achter de rug. What else is new?..

Read More >

Supermarkten en virtual reality: boodschappen doen op een Caribisch strand

Dave Veerman

Een proeverij bij de versafdeling, een gratis kopje koffie en een heuse..

Read More >

Is het middensegment dood?

Dave Veerman

Het lijken gouden tijden voor retailers die zich richten op luxe of..

Read More >

De connected shopping floor: een digitale rode loper naar producten op de winkelvloer

Dave Veerman

Als de klant uw winkel binnenstapt en zijn wensen ‘op tafel’ legt, is..

Read More >

Met deze 6 eigenschappen van millennials moeten retailers rekening houden

Dave Veerman

Millennials stellen retailers voor grote uitdagingen. Want in..

Read More >

Retail kan niet zonder flexibele supply chain

Dave Veerman

Retailers hebben een spannend vak gekozen. Nieuwe ontwikkelingen..

Read More >

Sexy innovatie of bordkartonnen filmdecor?

Eric Tiels

We lezen WhatsApp-berichten op onze smartwatch, navigeren met real-time..

Read More >

Virtual reality: van techneutenhobby naar commerciële goudmijn

Dave Veerman

Virtual reality (VR) was lange tijd het speeltje van techneuten. Maar..

Read More >