Marketing

De perfecte customer experience in B2B: 4 must do’s

Robert Marcussen

B2B klanten gaan steeds meer richting consumentengedrag. Producten..

Read More >

Jouw Roadmap voor Customer Engagement

Taco Schallenberg

Klanten? Die veranderen continu. Ook die van jou. Zeker de laatste 15..

Read More >

IT’s all about evolution...

Janne Marie van Vlastuin

N= 1 is passé. Massa = kassa ook. En met hagel schieten werkt niet..

Read More >

Customer centricity: vijf regels voor succes

Frank Wammes

Wat kun en wil je als bedrijf bewerkstelligen om van je klanten echt ..

Read More >

Influencer marketing: zelfs als je geen Harry Potter bent kun je deze ‘oldest trick in the book’ toepassen!

Emilie Tabor

Influencer marketing is een hot topic in marketingland. De cijfers..

Read More >

Agile: een verrijking binnen marketing

Mark van Heijningen

Wat hebben wij marketeers toch een schitterend vak. Een beroep..

Read More >

Jouw eigen Tesla-merkervaring met een whiteboard marker en de gouden driehoek van Stijn

Mark van Heijningen

Leuk allemaal, die succesverhalen van Tesla en Airbnb. Maar wat kun je..

Read More >

Dit zijn de 5 belangrijkste trends voor social marketing in 2017

Ingeborg van Beusekom

Micro-influencers, 360-gradenvideo en tijdelijke content...

Read More >

Een digitale B2C-beleving in een offline B2B-context - hoe pak je dat aan?

Mark van Heijningen

De Marketing Inspiration Day op 9 juni zat tjokvol met inspirerende..

Read More >

Emotiedetectie belooft een mooie toekomst voor marketeers

Ingeborg van Beusekom

“If we don’t make you cry, we fail.” Lorraine Twohill, de hoogste..

Read More >

De juiste munitie om snel te innoveren in marketingland (en de aanval te openen op Wallmart)

Mark van Heijningen

Tijdens de Marketing Inspiration Day op 9 juni ging het over beleving...

Read More >

Vijf KPI's voor marketeers op een bierviltje

Mark van Heijningen

Het was even goed nadenken over de kop die ik boven dit blog ging..

Read More >

Van 'Beste meneer' naar 'Beste meneer Wrede': is dat nou slimme marketing?

Mark van Heijningen

Het thema van de Marketing Inspiration Day 2016 was ‘Deliver great..

Read More >

Deze B2B-bedrijven halen het maximale uit social media

Ingeborg van Beusekom

Social media zijn ook voor B2B-bedrijven een perfect instrument om..

Read More >

Bloggen en duplicate content: wat is het en wat zijn de gevolgen?

Ingeborg van Beusekom

Iedereen die blogt of op welke manier dan ook tekstuele content..

Read More >
Groter. Breder. Interactiever. Het kennisevent met het breedste IT- en businessprogramma ooit!