Innovation

Wat iedereen weet maar vrijwel niemand doet

Jurgen de Jong

Drie open deuren voor succesvolle integratie in de manufacturingbranche

Read More

Retail gaat in 2020 over multichannel en de klant

Mark Raben

Vijf strategieën voor toekomstig retailsucces

Paul Dearlove

Dit blog is een vertaling van 'Five Strategies Shaping The Future Of..

Read More

In 7 stappen naar een Intelligent Enterprise

Twan van den Broek

Een ‘intelligent enterprise’ is niet alleen klaar voor de toekomst,..

Read More

Blik in de Toekomst: De Aardappel in 2037

Marcel Pothof

De aardappelbranche staat aan de vooravond van grote veranderingen. Op..

Read More

‘Alexa, zet de verwarming aan’; een standje hoger in slimme thermostaten

Twan van den Broek

Loop jij nog steeds richting de thermostaat als je het koud hebt? Of..

Read More

Run Live Truck 2.0: innovatie verankeren in organisaties

Jan Theodoor Wiltschek

Twee tours langs bedrijven, zeventien werkende prototypes, goud in de..

Read More

Dit zijn de 8 retailtrends voor 2018

Dave Veerman

De retailbranche maakte een bijzonder jaar door. Technologische..

Read More

Innoveren is geen hocus-pocus

Hubert Wezenberg

Innovatie is hot. Wie niet innoveert, telt niet mee. Zo lijkt het..

Read More

Digitaal transformeren kun je leren met co-creatie

Robbert van der Ploeg

Veel bedrijven willen digitaal transformeren, maar beschikken niet over..

Read More

The Segment of One verandert de manier waarop we business bedrijven voorgoed

Dave Veerman

Tot op zo’n 300 jaar geleden werd zo goed als alles helemaal op maat..

Read More

Regeren is vooruitzien: ICT als nieuwe glazen bol?!

Yvonne Brocke

Regeren is vooruitzien! Dat is een niet te betwisten uitspraak. Ook..

Read More

Zo bouw je een succesvolle omnichannelstrategie

Gastblogger

Een omnichannel winkelbeleving is de nieuwe norm. Maar hoe realiseer je..

Read More

Een betere winkelervaring begint bij interne efficiëntie

Frank Basten

De concurrentie in de retail is enorm. Om overeind te blijven in deze..

Read More

Een transparante voedselketen: voor de producent een last of lust?

Sander Lenskens

Als voedselproducent wordt er veel van u gevraagd. Aan de ene kant is..

Read More