Thema: Customer Experience

In het thema Customer Experience vind je alles over de nieuwste ontwikkelingen in de wereld over de klant. Hoe win je de loyaliteit van customers en welke marketing tools zet je in? Lees over trends in Commerce, Sales, Marketing en Service.

Drie Customer Experience trends voor 2020

Donia Ibrahimi

De customer experience van de toekomst zal worden vormgegeven naar aanleiding van…

lees verder

Een zaak van vertrouwen: de ongekende voordelen van een customer data cloud

Jessica Dekker

Als ik zou zeggen dat ik je heel goed ken, zou je…

lees verder

De top 5 Experience Management blogs van 2019

Grace Galdos Arenas

Het einde van het jaar nadert en het is daarom weer tijd…

lees verder

Innovatie tastbaar, praktisch en werkelijkheid maken

Twan van den Broek

Innovatie, het digitale tijdperk, digitaal denken en co-creatie. Wie met software werkt…

lees verder

Tips voor het MKB: hoe bied je de juiste klantervaring?

Dirk van de Pas

De meeste organisaties zijn gewend geraakt aan een markt die voortdurend verandert,…

lees verder

De gepersonaliseerde klantbeleving is binnen handbereik

Anthony Bordin

Waterbedrijven streven naar het aanbieden van de perfecte gepersonaliseerde klantbeleving. Om dit…

lees verder

Een platform gerichte aanpak leidt tot een digital experience

Dan Lahl

In dit blog vertelt Dan Lahl, VP of Product Marketing bij SAP,…

lees verder

Hoe lever je als waterbedrijf de perfecte klantbeleving?

Marleen Verhaag

Water is dé eerste levensbehoefte van mensen. De Nederlandse waterbedrijven zorgen ervoor…

lees verder

De customer journey start pas echt als front- en backoffice integreren

Arnold Advocaat

Ongeveer vijftien jaar geleden las ik een pakkend artikel over het leed…

lees verder

Bleisure neemt een vlucht in EMEA-regio

Hanneke van Leeuwen

De tijd dat medewerkers tijdens een zakentrip enkel hotel en kantoor zien,…

lees verder

Hoe win je de loyaliteit van klanten?

Bart Mooren

Als één bedrijf vroeger een trouwe klantenkring had, dan was het wel…

lees verder

Negen vragen over de SAP C/4HANA Customer Experience Suite

SAP Nederland

Klanten op het juiste moment voorzien van de juiste informatie, leidend tot…

lees verder