Thema: Customer Experience

In het thema Customer Experience vind je alles over de nieuwste ontwikkelingen in de wereld over de klant. Hoe win je de loyaliteit van customers en welke marketing tools zet je in? Lees over trends in Commerce, Sales, Marketing en Service.

Hoe win je het vertrouwen van klanten?

Arnold Advocaat

Organisaties zijn in 2021 op allerlei manieren versneld tot verandering gedwongen. Deze…

lees verder

Zet in op direct-to-consumer trends

Jessica Dekker

Direct to consumer (D2C) is een trend die niet alleen voor retailers…

lees verder

Waarom e-commerce analytics zo belangrijk zijn

Jessica Dekker

Het belang van e-commerce analytics voor de hedendaagse business kan niet genoeg…

lees verder

Hoe een Customer Data Platform (CDP) de kracht van personalisatie ondersteunt

Jessica Dekker

Dankzij recente ontwikkelingen in Customer Data Platforms (CDP's) kunnen bedrijven bouwen op…

lees verder

De channel-less experience bij Philips wordt werkelijkheid

Roy Egas

De toekomst van e-commerce is channel-less. Dat weten wij bij Philips ook.…

lees verder

Guidelines voor een succesvol CI-programma

Jan Horlings

Als een Continuous Improvement (CI)-programma op de juiste manier wordt opgezet, biedt…

lees verder

De nieuwe CMO omarmt samenwerking

Mark Raben

SAP ontwikkelde in samenwerking met Purple een Immersive Experience. Het concept wordt…

lees verder

4 investeringen voor jouw e-commercestrategie voor de feestdagen

Jessica Dekker

Een sterke e-commercestrategie wordt deze feestdagen van cruciaal belang voor bedrijven. Zeker…

lees verder

Verbeter de customer journey met Experience Management

Donia Ibrahimi

De ervaringseconomie biedt interessante kansen, maar levert ook uitdagingen op. Zo kunnen…

lees verder

Hoe zorg je voor planning en structuur in een CI-team?

Jan Horlings

Het komt niet vaak voor dat alle leden van een multidisciplinair Continuous…

lees verder

7 elementen om van Continuous Integration een succes te maken

Jan Horlings

Feedback-gebaseerde Continuous Integration (CI) kent verschillende valkuilen. Met de juiste voorbereiding en…

lees verder

Hoe overkom je de uitdagingen van Continuous Improvement?

Jan Horlings

Continuous Improvement (CI) kent veel voordelen, zoals een verbeterde 'Return On Feedback'.…

lees verder