Thema: Customer Experience

In het thema Customer Experience vind je alles over de nieuwste ontwikkelingen in de wereld over de klant. Hoe win je de loyaliteit van customers en welke marketing tools zet je in? Lees over trends in Commerce, Sales, Marketing en Service.

De 3 voordelen van variabele compensatie

Daniel Horvat

Alles ontwikkelt zich sneller en sneller. Bedrijven zijn volop in beweging, innovaties…

lees verder

Hoe de coronacrisis e-commerce beïnvloedt

Jessica Dekker

E-commerce is tijdens de coronacrisis nóg populairder geworden. Sommige winkels kampten met…

lees verder

De 4 belangrijkste uitdagingen voor retail

Henk-Jan Haas

In deze onzekere tijden is het essentieel om binnen commerce flexibel te…

lees verder

De 3 belangrijkste elementen van een e-commercetransformatie

Jessica Dekker

Ons leven wordt sterk beïnvloedt door perceptie. Van de manier waarop we…

lees verder

Breng diversiteit in je ervaringsdata

Daniel Wellers

Waarom zou je ervaringsdata over klanten verzamelen? Het doel is om emoties,…

lees verder

Je klanttevredenheid verhogen door het slim inzetten van commerce

Marc van der Zon

Technologische innovatie en de verschuiving naar een consumentgerichte economie, de ‘economy of…

lees verder

X- & O-data: iedere Customer Experience kent twee kanten

Donia Ibrahimi

Ieder verhaal kent twee kanten. Bij customer experience (CX) maken experience data…

lees verder

4 tips voor het behoud van je salespersoneel

Ilse Moret

De groei van je bedrijf valt of staat met het succes van…

lees verder

Klantenservice in de huidige COVID-19 crisistijd

Joost Janssens

In uitzonderlijke tijden zoals de huidige is klantenservice belangrijker dan ooit. Nu…

lees verder

Deze technologieën gaan CX in field services veranderen

Jos Nickmans

De best mogelijke customer experience bieden. Het lijkt zo simpel, maar als…

lees verder

Customer Service als onderscheidend vermogen: een driestappenplan

Joost Janssens

Een trouwe klant koopt vaker en doet grotere aankopen. Hij maakt ook…

lees verder

Waarom purpose-driven bedrijven toekomst hebben

Alf Janssen

Uit onderzoek blijkt dat purpose-driven bedrijven beter presteren dan bedrijven die zich…

lees verder