Hoe win je de loyaliteit van klanten?

    Bart Mooren

    Als één bedrijf vroeger een trouwe klantenkring had, dan was het wel..

    Read More

    Negen vragen over de SAP C/4HANA Customer Experience Suite

    Peter-Hendrik van de Poppe

    Klanten op het juiste moment voorzien van de juiste informatie, leidend..

    Read More

    Van slecht zicht naar een helder beeld van de klant

    Arnold Advocaat

    Mijn huis staat vol met apparaten van dezelfde fabrikant. Toch doet die..

    Read More

    Digital First creëert blijvende herinneringen

    Bart Mooren

    Vervoerder UPS houdt al een paar jaar de vinger aan de pols van de..

    Read More

    De vijf krachten voor de ultieme customer experience

    Arnold Advocaat en Bart Mooren

    Consumenten zijn altijd online via verschillende devices, worden steeds..

    Read More

    Op weg naar een intelligente omnichannel-klantervaring

    Erwin Hoesch

    Klanten verwachten vandaag de dag gepersonaliseerde product- of service..

    Read More

    De customer experience van Ocean Sole: ‘jachttrofeeën’ en safaribeelden gemaakt van teenslippers

    Nicholas Ninaber van Eijben

    Hoe zorg je ervoor dat mensen kunst van afgedankte slippers willen..

    Read More

    Vijf strategieën voor toekomstig retailsucces

    Paul Dearlove

    Dit blog is een vertaling van 'Five Strategies Shaping The Future Of..

    Read More

    De (r)evolutie van consumentproducten naar consumentresultaten

    E.J. Kenney

    Dit blog is een vertaling van ‘From Consumer Products To Consumer..

    Read More

    Dit zijn de 8 retailtrends voor 2018

    Dave Veerman

    De retailbranche maakte een bijzonder jaar door. Technologische..

    Read More

    Traditionele retailers hebben een troef in handen

    Lars Leemhorst

    Tijdens connect to innovate – hét event van SAP en de VNSG ­­– gaf PwC..

    Read More

    Wat jij kunt leren van je lokale bakker op het gebied van customer experience

    Mark van Heijningen

    We kennen allemaal wel iemand die het heel goed heeft begrepen wat..

    Read More

    The Segment of One verandert de manier waarop we business bedrijven voorgoed

    Dave Veerman

    Tot op zo’n 300 jaar geleden werd zo goed als alles helemaal op maat..

    Read More

    IT’s all about evolution...

    Janne Marie van Vlastuin

    N= 1 is passé. Massa = kassa ook. En met hagel schieten werkt niet..

    Read More

    Zo bouw je een succesvolle omnichannelstrategie

    Gastblogger

    Een omnichannel winkelbeleving is de nieuwe norm. Maar hoe realiseer je..

    Read More