Vijf strategieën voor toekomstig retailsucces

    Paul Dearlove

    Dit blog is een vertaling van 'Five Strategies Shaping The Future Of..

    Read More

    De (r)evolutie van consumentproducten naar consumentresultaten

    E.J. Kenney

    Dit blog is een vertaling van ‘From Consumer Products To Consumer..

    Read More

    Dit zijn de 8 retailtrends voor 2018

    Dave Veerman

    De retailbranche maakte een bijzonder jaar door. Technologische..

    Read More

    Traditionele retailers hebben een troef in handen

    Lars Leemhorst

    Tijdens connect to innovate – hét event van SAP en de VNSG ­­– gaf PwC..

    Read More

    Wat jij kunt leren van je lokale bakker op het gebied van customer experience

    Mark van Heijningen

    We kennen allemaal wel iemand die het heel goed heeft begrepen wat..

    Read More

    The Segment of One verandert de manier waarop we business bedrijven voorgoed

    Dave Veerman

    Tot op zo’n 300 jaar geleden werd zo goed als alles helemaal op maat..

    Read More

    IT’s all about evolution...

    Janne Marie van Vlastuin

    N= 1 is passé. Massa = kassa ook. En met hagel schieten werkt niet..

    Read More

    Zo bouw je een succesvolle omnichannelstrategie

    Gastblogger

    Een omnichannel winkelbeleving is de nieuwe norm. Maar hoe realiseer je..

    Read More

    Big data in retail: balanceren tussen gemak en vertrouwen

    Dave Veerman

    Klantkennis is voor retailers steeds minder een kwestie van..

    Read More

    Agile: een verrijking binnen marketing

    Mark van Heijningen

    Wat hebben wij marketeers toch een schitterend vak. Een beroep..

    Read More

    Jouw eigen Tesla-merkervaring met een whiteboard marker en de gouden driehoek van Stijn

    Mark van Heijningen

    Leuk allemaal, die succesverhalen van Tesla en Airbnb. Maar wat kun je..

    Read More

    Retail in 2017: dit zijn de belangrijkste trends

    Dave Veerman

    De retail heeft weer een roerig jaar achter de rug. What else is new?..

    Read More

    Dit zijn de 5 belangrijkste trends voor social marketing in 2017

    Ingeborg van Beusekom

    Micro-influencers, 360-gradenvideo en tijdelijke content...

    Read More

    Een digitale B2C-beleving in een offline B2B-context - hoe pak je dat aan?

    Mark van Heijningen

    De Marketing Inspiration Day op 9 juni zat tjokvol met inspirerende..

    Read More

    Emotiedetectie belooft een mooie toekomst voor marketeers

    Ingeborg van Beusekom

    “If we don’t make you cry, we fail.” Lorraine Twohill, de hoogste..

    Read More